TILAUS, MAKSU- JA TOIMITUSEHDOT
1. Rekisteröityminen asiakkaaksi
1.1. Tilauksen tekeminen ei edellytä rekisteröitymistä. Ensimmäisen tilauksen yhteydessä kuluttaja voi rekisteröityä:
a) Rekisteröityä kuluttajana XyliMind Oy:n asiakasrekisteriin ilmoittamalla nimensä sekä muut pyydetyt tiedot.
b) Rekisteröityessään kuluttajan tulee antaa suostumuksensa, että XyliMind Oy rekisteröi henkilötiedot asiakasrekisteriinsä. XyliMind Oy:n asiakastiedot ovat luottamuksellisia. XyliMind Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja muille.
1.2. Alle 18-vuotiaiden tilaajien pitää saada tilaukselleen huoltajan suostumus.
1.3. Kuluttajan tulee noudattaa erityistä tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään. TARKASTATHAN, ETTÄ ANTAMASI YHTEYSTIEDOT OVAT OIKEIN. Mikäli huomaat tilausvahvistuksessa väärän yhteystiedon, ota viipymättä yhteys asiakaspalveluumme info@hammaskeiju.fi tai puhelimitse arkisin klo. 9.00 – 14.00 Puh. 0207 614 820.
2. Tilauksen sitovuus
2.1. Yhteydenpito tilauksesta voi tapahtua joko sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse. Ammattitaitoinen palveleva henkilökuntamme auttaa mielellään kaikissa tiedusteluihin ja tilauksiin liittyvissä asioissa sähköpostilla info@hammaskeiju.fi tai puhelimitse arkisin klo. 9.00 – 14.00 Puh. 0207 614 820.
2.2. Toimitus on tapahtunut, kun kuluttajalle on toimitettu tilaus tai ilmoitus, että tilaus on noudettavissa postista.
2.3. Kuluttajan tilauksen tekemisen jälkeen ei XyliMind Oy:n ole oikeutta muuttaa sopimusehtoja.
3. Hinnat
3.1. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron (ALV 14 %). Voimassa oleva hinta on näkyvissä verkkokaupassa. Voimassa oleva hinta on Euroissa (EUR).
3.2. Yli 150 € tilauksiin ilmainen toimitus. Alle 150 € tilausten toimitus pakettiautomaattiin tai lähipostiin 6 € ja perille toimitus 10 €.
4. Maksuehdot
Maksupalvelun tarjoaa Verifone Finland Oy (0943819-9). Verifone Finland Oy on Finanssivalvonnan toimiluvan saanut maksulaitos. Maksutapahtumat toteutetaan Verifone Finland Oy:n suojatussa tietoturvallisessa maksuympäristössä. Yleisimpien verkkopankki-, kortti- ja muiden maksujen vastaanottajana tiliotteella sekä mahdollisilla korttilaskuilla näkyy Verifone Finland Oy, joka välittää maksut kauppiaalle. Muiden maksutapojen osalta Verifone Finland Oy toimii maksutapahtumatietojen välittäjänä, jolloin maksun vastaanottajana näkyy Hammaskeiju Oy.
5. Toimitus
5.1. Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika 1-4 arkipäivää. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi.
5.2 Ilmoitamme tuotteen esittelysivulla, mikäli toimitusaika on olennaisesti muuta kuin kohdassa 4.1 on kerrottu.
5.3. Kaikki XyliMind Oy:n verkkokauppatoimitukset tapahtuvat Suomen Postin välityksellä. Omaa toimitusta voi seurata Postin seurantakoodin avulla.
Jos kuluttaja haluaa käyttää eri kuljetuspalvelua, niin hinnoista ja ehdoista sovitaan erikseen XyliMind Oy:n kanssa.
5.4.Kotiin toimitus-paketit | Express-toimitus: Posti toimittaa paketin kotiin ilman erillistä ilmoitusta, mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, niin paketti viedään Postin toimipisteeseen noudettavaksi.
5.5. Lunastamattomista lähetyksistä perimme tilaajalta Postin laskuttaman palautuskulun ja mahdolliset uudelleenlähetyskustannukset.
6. Palautukset
6.1. Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä pois lukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa.
6.2. Ennen tuotteiden palautusta, ilmoita palautuksesta sähköpostitse osoitteeseen info@hammaskeiju.fi tai puhelimitse 0207 614 820. Kuluttaja palauttaa tuotteen / tuotteet omalla kustannuksellaan. Palautus lähetetään osoitteeseen: XyliMind Oy, Sepänkatu 3G, 11710 RIIHIMÄKI.
7. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset
7.1. Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Tarkasta kuljetuspaketti ja tuotepakkaukset niiden saavuttua. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee heti asiasta vahinkoilmoitus Postiin. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta, info@hammaskeiju.fi, p. 0207 614 820.
8. Reklamaatio
8.1. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut yms., tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa XyliMind Oy:lle, joko sähköpostitse osoitteeseen info@hammaskeiju.fi postitse osoitteeseen: XyliMind Oy, Sepänkatu 3G, 11710 Riihimäki tai puhelimitse 0207 614 820. Virheellinen toimitus palautetaan postikuluitta XyliMind Oy:n antamien ohjeiden mukaisesti (kohta 6). Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, XyliMind Oy palauttaa jo mahdollisesti maksetun kauppahinnan viipymättä asiakkaalle.
9. Ylivoimainen este (Force majeure)
9.1. XyliMind Oy ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy XyliMind Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta XyliMind Oy:n toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.
10. Riitojen ratkaisu
10.1. Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.